مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 06:202020-08-23سياسي

مجلس نسبت به آسیب های اجتماعی دغدغه جدی دارد


سخنگوی فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر جدید خلاء قانونی جدی داریم بر ضرورت تشکیل وزارت خانه ای در حوزه امور اجتماعی تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر جدید خلاء قانونی جدی داریم بر ضرورت تشکیل وزارت خانه ای در حوزه امور اجتماعی تاکید کرد.

علی اصغر عنابستانی با انتقاد از اینکه سن مصرف مواد مخدر به 12 سال رسیده است، گفت: متوسط سن اعتیاد در 10 سال گذشته 34 سال بوده اما در حال حاضر به 22 سال رسیده است البته آمارها در حوزه آسیب های اجتماعی دقیق نیست و آمار سیاه و پنهان داریم و نمی توان در این رابطه به صورت دقیق اظهارنظر کرد.

وی افزود: بر اساس پایش های صورت گرفته وضعیت مصرف اعتیاد در کشور نگران کننده است، عناوین مجرمانه بسیار زیاد است و در قوانین جدید دنبال جرم زدایی و کاهش عناوین مجرمانه هستیم اما کاهش عناوین مجرمانه در ارتباط با مواد مخدر اشتباهی فاحش است؛ متاسفانه در قوانین جدید بسیاری از عناوین مجرمانه در ارتباط با قاچاق مواد مخدر را کاهش دادیم و بسیاری را هم بلاتکلیف گذاشتیم.

عنابستانی با بیان اینکه مجازاتی برای ماده مخدر گل پیش بینی نشده است، ادامه داد: حتی قاچاق این ماده جرم نیست و برای مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نسبت به آسیب های اجتماعی دغدغه جدی دارد

مجلس نسبت به آسیب های اجتماعی دغدغه جدی دارد